Wszędzie
  • Profile
  • Instytucje
  • Projekty
  • Ogłoszenia
Powrót

CreativeMedia

CreativeMedia
Nazwa:
CreativeMedia
Sektor:
biznes
WWW:
http://www.creativemedia.com.pl/
Opis:
Firmę założyła Aneta Murakowska, najlepszy trener na podstawie wyników ewaluacji projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów "Szkolenia generalne i specjalistyczne dla członków korpusu służby cywilnej" oraz "Szkolenia generalne i specjalistyczne - wyższy i średni szczebel zarządzania" dla 10 tysięcy uczestników (2007r.). Oferujemy Państwu wysokie kwalifikacje oraz bogate i bardzo różnorodne doświadczenie ...
(więcej)
Firmę założyła Aneta Murakowska, najlepszy trener na podstawie wyników ewaluacji projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów "Szkolenia generalne i specjalistyczne dla członków korpusu służby cywilnej" oraz "Szkolenia generalne i specjalistyczne - wyższy i średni szczebel zarządzania" dla 10 tysięcy uczestników (2007r.).
Oferujemy Państwu wysokie kwalifikacje oraz bogate i bardzo różnorodne doświadczenie zawodowe w zakresie identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych, projektowania i prowadzenia szkoleń, a także budowania polityki HR zarówno w korporacjach, jak i mniejszych przedsiębiorstwach.
Ponieważ szczycimy się nie tylko profesjonalnym przygotowaniem do zawodu, ale przede wszystkim pasją, z jaką wykonujemy swą pracę, niezwykłą kreatywnością oraz sumiennością, dlatego prowadzone przez nas audyty, opracowywana polityka HR oraz szkolenia, otrzymują najwyższe oceny i wyrazy uznania (ankiety ewaluacyjne oraz referencje do wglądu). Zdecydowana większość naszych Klientów zwraca się do nas dzięki rekomendacjom, jakie dają nam zadowolone ze współpracy z nami firmy.
Mamy też wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania, prawa pracy, kompleksowego przeprowadzania rekrutacji i diagnoz psychologicznych z wykorzystaniem metod testowych i development/assessment centre. Posługujemy się biegłą umiejętnością stosowania profesjonalnych testów psychologicznych (mamy własny szeroki zestaw).
Oferta firmy łączy w sobie elementy HR i PR. Są to dziedziny ściśle ze sobą związane. Nawet najlepszy PR nie wystarczy, gdy w załodze są niezadowoleni pracownicy. Nawet największa akcja niesienia pomocy innym nie zostanie odebrana jako szczera jeśli wszyscy wokół będą wiedzieć jak źle traktuje się podwładnych i klientów. Jak pracownicy mają czuć się zmotywowanym zespołem jeśli nie rozumieją filozofii firmy? A jeśli filozofia jest błędna? Sam dział HR czy dział PR może osiągnąć prestiżowe nagrody za dany projekt, za daną kampanię. Nie osiągnie jednak najcenniejszego sukcesu.
Dopiero zgodnie prowadzona polityka działów HR i PR, rozumiana przez załogę i przekładająca się na ich zaangażowanie jest sukcesem przez duże "S". (ukryj)
Branże:
HR, marketing
Tagi:
biznes, prelekcje, spotkania biznesowe, szkolenia, warsztaty
qr-code

Administratorzy profilu

Członkowie

Projekty którymi instytucja może być zainteresowana